zaterdag 5 februari 2011

Twins

Hallo allemaal,
Ik heb dit keer ook een kaart gemaakt.
Het is er eentje met het prachtige papier van
Maja desing- Fika.
Het is een kaart geworden voor tweelingen,
Ik heb twee Magnoliaatjes over een nestabilitie
gestempeld zodat de randjes wat vervagen...
Ingekleurd met distress inkt en daarna
op een paars nestabilitie rondje geplakt.
Verder een stukje kant eronder en wat bloemen
en grote parels erbij.
De letters had ik nog uit de tijd dat ik nog
met scrapbooken bezig was dus die komen uit
eigen voorraad.
Maar je kan heel goed de clearstamps van
Marianne design -letters- gebruiken en dan uitknippen.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend verder
en de volgende keer kom ik weer langs met een
klein projectje...daar ben ik nog mee bezig.
Lieve groetjes Janet

11 opmerkingen:

Thea Wildeman zei

Wowwww, die is gaaf Yvonne, mijn complimenten weer!!
fijn weekend!
groetjes van Thea

Anoniem zei

Precies echt, ook leuk eens een kaart voor een tweeling, en dan nog zo'n knappe kaart !
Grtjes
Christa

chantal zei

wouw schitterende kaart janet
echt super
liefs chantal

Erika zei

Wat leuk die 2 zo bij elkaar, een heel mooi kaartje!

Groetjes Erika

Liefs Ineke zei

Wat een gaaf kaartje is dit.

gr. van Ineke

Yvonne zei

Hey Janet,
Wooowwiiee zeg.. wat een prachtige creatie weer!
Groetjes,
Yvonne

Anoniem zei

Echt erg super heel mooi.
groetjes gerda

Erica ♥ zei

Gaaaf kaartje, mooi gedaan :)
Grtjs, Erica

Thea zei

Mooooooooooooooooooi!!!!!

Groetjes
Thea

Marlies zei

Wat leuk! Een tweelingen kaart, echt gaaf, en super mooi gemaakt!
groetjes, Marlies

Toos Awater zei

wat een supergave kaart Janet is weer eens wat anders he voor een tweeling

Groetjes Toos