donderdag 27 januari 2011

Tilda "raam" kaart

Hallo allemaal..
Oooh ooh wat zijn die nieuwe Magnolia stempels en
ook het papier weer prachtig !!
Deze kaart is gemaakt met 1 nieuwe en 1 oudere stempel.
Ik heb het raam gestempeld op en ingekleurd met distress inkt
op een stuk aquarell papier van 12.5 x 12.5 cm
Daarna heb ik de raampjes uitgesneden en er
een stukje mica of ander plastic achter geplakt.
Nu lijkt het net of er glas in zit...
Daarna heb ik een stukje creme cardstock van 13x13 gesneden
Deze heb ik met "tijdelijk"plakband even vastgeplakt op de basiskaart
en toen door bijde delen tegelijk met een nestabilitie rechthoek
een gat gesneden. Je houd dan twee stukje over.
1 stukje van je basiskaart en 1 stukje van de creme kaart.
Nu plak je Tilda (die ik met distress inkt heb gekleurd en uitgeknipt)
op het stukje creme cardstock dat je over hebt van het
uitsnijden en plak dit met dik foam tape achter het raampje.
Hieronder zie je de binnenkant van de kaart.
Dat is dus het stukje cardstock wat over is van de creme
cardstock die je aan de voorkant heb onder je afdruk.
Door dat dus met dik foamtape op te plakken
is het net of Tilda een eindje achter het raam vandaan zit.
Daarna de voorkant nog een beetje versierd met wat roosjes.
Het is een hele rustige kaart geworden maar ik vond
het niet zo mooi om hier nog allerlei frutsels op te plakken.
Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen idee...
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en anders
mag je ons altijd mailen.
Liefs Janet


21 opmerkingen:

miranda zei

Hoi Janet.
ik geef je een compliment over alle leuke ideen die je allemaal op het blog hebt gezet.
ben een volger geworden van jou eigen blog erg leuk.

bedankt voor de leuek ideen.

groetjes miranda

Marianne Reijgersberg zei

Waar haal je het vandaan? Je ideeën bedoel ik. Wat leuk gemaakt!
Super gewoon! Snap je waarom je zo graag bij komen kijken haha.
Liefs Marianne

Thea zei

Hoi Janet,

Prachtig, ik heb het raamstempel inmiddels ook besteld. Wat een leuk idee om er "echte" roosjes bij te plakken.

Groetjes Thea

yvon zei

Deze is ook weer zo mooi. Hoe kom je toch altijd op die ideeen. Ik vind hem prachtig.
Groetjes, Yvon

cristel zei

ik vind hem schitterend echt waar
grtjs

Erika zei

Wowww.... helemaal super Janet, een heel leuk idee!

Ik ga gauw weer verder want ik ben het Maja Design scrappapier in de webwinkel aan het plaatsen. En dat is zoooooo mooi dat ik er bijna bi zit te kwijlen hihi.

Groetjes Erika

Yvonne Rijk zei

Super Janet,

Ik ga zometeen deze vensterstempel bestellen. En bedankt voor de beschrijving erbij.

Groet van Yvonne.

Cobie zei

Oooooooooh..........wat een schitterende kaart!!

Groetjes Cobie

marijke zei

oooooh woooooowwwwwww wat is die gaafffffffff zeg hier kan ik naar blijven kijken

Thea Wildeman zei

Wauwwwwwww wat een beauty Janet.
Een heel erg leuk idee !!!!
Mijn complimenten weer!!
Groetjes Thea

chantal zei

wouw schitterende kaart janet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Natasja Vink zei

Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt, toppie

Anita zei

Hij is mooi in zijn eenvoud Janet

Gr. Anita

Colien zei

Wat een schatje is het weer! En super hoe je de stempels hebt verwerkt, leuk idee!
grtz.Colien

Anita zei

Schitterend! Wat een prachtige kaart en wat een origneel idee met dat "glas". Groetjes, Anita

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een lief kaartje! De stempels zijn prachtig gecombineerd.
Groetjes van Jacqueline

Jeanet zei

Hoi Janet,

Wat een schattig kaartje.....
en wat een top idee zeg met dat raam, je moet er maar op komen
ik vind het een toppertje.
en idd less is more
groetjes Jeanet

mandy zei

hoi janet wat een geweldig mooie kaart het idee is ook zo leuk. Ik ga hem zeker ook een keer maken je hebt me op een idee gebracht!!!
groetjes mandy

Unknown zei

Oohh ook al zo lieffie janet prachtig.

Liefs Suze

Lydia zei

Wat moet ik aan al deze commentaren nog toevoegen? Ik sluit me er gewoon bij aan. Het kaartje is zo mooi!

Groetjes,
Lydia

Justine zei

Heel erg mooi kaartje!
Groetjes Justine