maandag 15 november 2010

trapjes kaart

Hallo allemaal.
Ik heb een" trapjeskaart" gemaakt en wil
dit graag met jullie delen. Ik heb hiervoor twee vierkante kaarten gebruikt
van 13.5x13.5cm
De eerste vouw je gewoon in het midden.
Dit is dan de achterstaande kaart.
De andere ril je op 4-8-14 en 20 cm.
Vouw nu je trapjes en plak de rest wat over is van
de kaart onder de achterstaande kaart.
Ik heb bij de eerste twee trapjes aan de onderkant
nog een strookje cardstock gedaan
zodat de kaart niet verder open kan dan dit.
Nu kun je de kaart versieren.
Ik heb de nieuwe magnoliaatjes van de
kerstserie gebruikt.
Ingekleurd met distress inkt.
Op de vleugeltjes heel veel glitter.
De kerstboompjes zijn gemaakt
met een stans van marianne design.(creatables)
(Het papier komt uit eigen vooraad.)
Ik hoop dat het een beetje duidelijk weer is.
en jullie weten het....je mag altijd mailen met vragen.
Een fijne week verder,
Liefs Janet

22 opmerkingen:

Toos Awater zei

Ik vindt hem helemaal geweldig Janet en ook weer zo'n duidelijke uitleg

Groetjes Toos

celia zei

Ik ben gek op trapjes kaarten...en zeker als je meer dan één keer moet kijken omdat er super mooie dingen op staan!
Heel knap gedaan!!!
Heel veel liefs,Celia.

Bep zei

Hoi Janet,

Wat een prachtige kaart weer........ en ik heb de beschrijving direct uitgeprint en ga er vanavond eentje maken.

gr. Bep.

Willy's creations zei

Wat een lieffie!

Groetjes,Willy

Gonny zei

OOOOOOOOOOOO jeanet
wat een plaatje weer
erg leuk gedaan hoor met kleur en plaatjes.
gr Gonny

marijke zei

ooh wat is die lief zeg

Marjanne zei

fantastisch!!

Thea zei

Heel erg mooi geworden, wat een leuk idee weer iets om te onthouden.
Groetjes Thea

chantal zei

wouw schitterende kaart janet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Anita zei

Leuke kaart Janet

Gr. ANita

Erika zei

Supermooi gedaan Janet en een heel leuk modelletje weer!

Groetjes Erika

Eveliene zei

een prachtige kaart

Anoniem zei

heel erg mooi Janet
groetjes gerda

Anneke zei

Wow, prachtige kaart!!! Mooie gekleurd en het papier is ook heel mooi.

Lydia zei

Mooi kerst tafereel! Echt een kunstwerk.

Groetjes,
Lydia

lenny zei

Hallo Janet
wat een super gave kaart
heel mooi ook de kleuren super
en al de stempeltjes zijn top
groetjes lenny

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er super uit, dank je wel voor de duidelijke uitleg.

groetjes jolande

Edilza Teixeira Scrap e Artes zei

Oi Janette!!!

Menina esse cartão está perfeito!!!

Adorei!! PArabéns!!!

Beijos

Anoniem zei

Hoi Jeanet,

Wat een schitterende kaart echt gaaf, heel knap hoor ?

Groetjes Louise

Gusta zei

wat gaaf! ik heb zo iets nog nooit gemaakt

groetjes Gusta

Yvonne zei

Hoi Janet,
Wat een prachtige kaart weer zeg!
Knuf,
Yvonne

jasonbob zei

supreme
yeezy shoes
retro jordans
supreme clothing
hermes birkin
yeezys
golden goose outlet
yeezy 700
off white jordan 1
goyard wallet