zondag 17 oktober 2010

De nieuwe magnolia collectie: Merry little christmas!


Hallo lieve allemaal,

Jullie hebben denk ik allemaal het berichtje van de webwinkel van Ge-We gehad dat de nieuwe Magnolia kerststempels eraan komen. De collectie heet "Magnolia Merry Little Christmas collection".
.
Heb ik vandaag een verrassing voor jullie: alvast een voorproefje met een paar van de nieuwe stempels!
Twee van de drie gebruikte stempels die ik heb gebruikt voor dit kaartje komen uit deze serie.
Alleen de pakjes-stempel waar Edwin op zit niet, dat is een oudje van vorig jaar.
.
Gebruikte materialen (het is een hele lijst!):
- Magnolia stempel Edwin's package (merry little Christmas collection)
- Magnolia stempel peppermint (de candycane met strik) (Merry little Christmas collection)
- Magnolia stempel pakjes (helaas uitverkocht, maar de stempel HV08 Christmas presents lijkt er erg op en deze is nog wel verkrijgbaar!)
- een sneeuwster bedel
- ecru-kleurig kant
- randpons Martha Stewart (helaas niet in de webwinkel, maar de ijspegels-rand van de Martha Stewart pons genaamd "Icicles" is een heel mooi alternatief)
- bloemetjes, blaadjes en een strik.
- scrappapier: 2 vellen van S.E.I., genaamd Windsor Rochester en Windsor Darcy. Beiden vellen hebben een hele mooie goud-opdruk en zijn 2-zijdig bedrukt.
- glossy accents
- glittersteentjes
.
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.
.
Tenzij morgen iemand anders van het design-team me voor is met het plaatsen van een kaart, plaats ik morgen nog een kaart met de nieuwe magnoliaatjes.
.
Ik wens jullie allemaal een fijne, zonnige zondag!
.
Groetjes,
Yvonne

8 opmerkingen:

Anneke zei

Een mooi kaartje!!
Groetjes Anneke

Anita zei

Wat een vrolijk kaartje

Gr. Anita

Caroline zei

Mooi kerstkaartje!

Groetjes Caroline

chantal zei

schitterende kaart yvonne
echt geweldig
liefs chantal

fridel zei

mooi kaartje mooie frise kleuren
groetjes frieda

Toos Awater zei

Wat een schitterende kaart weer Yvonne, hele leuke stempels heb je gebruikt.

Groetjes Toos

Erika zei

Wat een mooi kaartje Yvonne!

Groetjes Erika

Made by Janet zei

ooh wat zijn ze mooi he..!!!
Ik kan bijna niet wachten tot ze er zijn!!
Je kaart is ook super!!

enneh...ik zal wel even wachten met plaatsen hihihi...

Groetjes Janet