donderdag 10 juni 2010

tutorial-kaart

Hallo allemaal....daar ben ik nog een keer weer met een tutorial van een kaart.
Ik was hem aan het maken en dacht dit kan ik ook wel met jullie delen.
De foto hierboven is het eindresultaat.
We beginnen met de basis zoals de foto hieronder.
Het is een strook cardstock van 13x30cm
Ril deze op 5-10-20cm en vouw hem zoals hieronder. pons nu in de laatste twee "bladzijdes"een halve cirkel uit.
Plak op de laatste bladzijde dubbelzijdig plakband zoals hieronder
en plak het vast zodat het een pocket word.
Snij nu een label van 8x12 cm.
deze past in de pocket zoals hieronder.

Snij nu een kaartje van 12x6.5cm
Deze komt op de vookant van de basiskaart.
Zie foto hieronder.
Nu kun je alles gaan versieren met designpapier.
Ik heb gebruik gemaakt van het prachtige "Tilda"papier.
Het afdrukje is een magnolia-ballerina.
De tekst stempel is van marianne desing.
Hieronder zie je de binnenkant van de kaart na versiering.

En hieronder is de kaart klaar en staat het label er naast.
Ik heb op het label een soort zakje gemaakt waar ik geld achter heb gedaan.
Maar je kan hier natuulijk ook je felicitaties opschrijven...
En hieronder is dan het eindresultaat...
Ik heb het afdrukje ingekleurd met distress inkt.
en met de middel retropons bloemen gemaakt met roosjes erop.
Ik hoop dat het allemaal weer duidelijk was en zo niet dan
kun je zoals altijd gewoon even mailen.
Een fijne week verder en tot gauw,
Lieve groetjes Janet


28 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow wat een geweldig mooie kaart Janet.
En wat een leuk model, bedankt dat je die met ons wil delen en bovendien ook nog een tutorial.
Heel erg bedankt ga hem zeker maken.

Groetjes Jannie.

Dilly zei

Wat een ontzettend mooie kaart. Leuk dat je hem met ons wil delen. Ik ga er ook mee aan de slag, hij staat vanaf nu op mijn 'to do' lijst.

Marianne zei

heel mooi Jeanet, dankjewel voor de duidelijke uitleg.

Jeanet van der Lee zei

Leuk model zeg en het eindresultaat is ook weer schitterend, die lijntjes erop maken het echt een heel mooi geheel!

fridel zei

wat een mooi idee leuk dat je hem ons delen wil zeg prachtig groetjes frieda

anneke's creaties zei

hallo janet,

geweldig wat is dit een leuk model kaart,
en bedankt voor de duidelijke uitleg hoe je deze kaart kunt maken,
en het tilda papier hè dat is toch fantastisch om mee te werken,
het ziet er schitterend uit.

groetjes anneke

Erika zei

Dat heb je weer schitterend gemaakt en heel duidelijk uitgelegd, super!!!

Groetjes Erika

Katinka zei

Wat heb je dat weer leuk gedaan Janet! Prachitggg !

Groetjes,
Katinka

Jeannette zei

Wat een superlief kaartje! Bedankt voor je uitleg, ik ga hem zeker een keer maken!
Groetjes, Jeannette

Silvia zei

Wat een mooie kaart. Bedankt voor de tutorial.

gr. Silvia

Anneke zei

Wat een ontzettend mooie kaart heb je weer gemaakt, Heel leuk. Bedankt voor het patroon.

Groetjes Anneke

cristel zei

wauw het model is super in mijn favoriete kleur nog wel ga hem zeker maken is heel mooi
grtjs

Yvonne zei

Woowie!!!!
Wat een prachtige kaart weer!
Groetjes,
Von

Anneke zei

Wauw wat een plaatje!!
Groetjes Anneke

chantal zei

schitterend kaatje janet
ga hem zeker opslaan bij me favorieten
liefs chantal

Diane zei

Wat een geweldig idee weer zeg. Die ga ik eerdaags ook maken, en ik weet al voor wie. Geweldig, je hebt me heerlijk geïnspireerd.

Groetjes,
Diane

anja zei

he super hoor
liefs anja

Anneke zei

Wat een leuk idee weer!
Bedankt!
Het is super mooi
Groetjes Anneke

La Vikinga zei

Super!!!

Thank you!!

La Vikinga / Charlotta

Gonny zei

Wouuuuuuuuuuuw Jeanet
die is gaaf
erg mooie kleurtjes
ik ga hem zeker ook eens maken
gr gonny

Unknown zei

Dat is een hele mooie kaart, ik ga hem gelijk maken!
Bedankt voor de tutuorial.

groetjes, Claudia

Devlin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Devlin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Angela zei

Schitterend kaartje zeg. Super hoor

lenny zei

Heel mooiiiiiiiii Janet
en ook weer bedankt voor patroon en uitleg ook die ga ik proberen
groetjes lenny

Unknown zei

Hoi Devlin,
Nee de label is smaller als de basiskaart anders past hij er niet in...

Groetjes Janet

henny18 zei

Ik vind het een plaatje, net als je andere mooie kaartjes,en ik heb deze ook gemaakt,maar dan een beetje anders.
Fijn weekend.

Groetjes Henny

Devlin zei

Aha, bedankt!

(Omdat er staat ".... een label van 8x12 cm...." en "...een kaartje van 12x6.5cm...", vandaar. Dus dan moet dat net andersom zijn.) ;)