donderdag 17 juni 2010

een lief kaartje

Hallo,
Dit keer geen tutorial maar een kaartje van mijn kant.
Het is gemaakt met 1 van de nieuwe stempels uit de
Magnolia wedding serie...ooooh wat vind ik die mooi!!!
En je ziet je kan er rustig een verjaardagskaart mee maken. Ik heb ook het papier van magnolia erbij gebruikt en
onder het afdrukje zit een stukje glitterpapier.
Inkleuren heb ik met distress inkt gedaan op aquarel papier.
Verder wat bloemen geplakt en langs de randjes wat
streepjes getekend.
(Het tekststempeltje komt uit eigen voorraad.)
En zoals ik altijd zeg..
een fijne dag verder en tot gauw,
Liefs Janet

16 opmerkingen:

Marjanne zei

een hele mooie kaart!

Trudy zei

Wat een schitterende kaart Janet!!
Groetjes Trudy

chantal zei

schitterend kaartje janet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Anoniem zei

Heel erg mooi.Janet
groetjes Gerda

Katinka zei

Mooi kaartje Janet!

Gr Katinka

Karin zei

Wat een prachtige kaart!

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Heel erg mooie kaart, vind hem echt super!

groetjes marianne

Erika zei

Dat is zeker een lief kaartje Janet! Morgen wordt de voorraad weer aangevuld en gelukkig komt dit stempeltje dan ook weer binnen.

Groetjes Erika

Anneke zei

Wauw wat een plaatje!!!
Groetjes Anneke

Yvonne zei

Woowie....wat een mooie kaart weer!
Ik heb vandaag ook een kaart met de wedding-stempels van Magnolia gemaakt....dus dames....hou de blog in de gaten.
Lieve groetjes,
Yvonne

Angela zei

Ooooooooo... wat issie mooi. Een schitterend kaartje.

Liefs, Angela

Anneke zei

Prachtige kaart!!Janet.
Groetjes Anneke

lenny zei

Schitterend kaartje Janet
super en kleurtjes
groetjes lenny

Tamara zei

wat een schatje!

Marjolijne zei

Een schitterende kaart en idd is het stempeltje ook prima te gebruiken voor een andere gelegenheid !

Groetjes, Marjolijne

Toos Awater zei

een super kaart weer Janet echt heel lief

Groetjes Toos