woensdag 30 juni 2010

Basic Grey - Olivia

Goedemorgen Allemaal !
Afgelopen weekend heb ik heerlijk buiten
zitten knutselen onder de parasol!
Het was wel even een gezeul om alle spullen buiten te zetten ,
maar goed .....het is gelukt. Ditkeer heb ik gewerkt
met één van de nieuwe Basic Grey lijnen - Olivia.
Echt weer een géweldige lijn van Basic Grey ...
Toen ik het zag moest ik gelijk denken aan babykaartjes......
want er zitten nl allemaal papiertjes met een vleugje rose in ....
Het stempeltje is eentje van de weddingcollectie....
en haar naam is Tilda with Curls
--------------

------------
Ik heb eens een keer een rechthoekige kaart gemaakt ,
dat vond ik voor de sketch beter uit komen....
De sketch heb ik trouwens elders op internet gevonden,
maar zou even niet meer weten waar
------------
Gebruikte Materialen:
  • Papier: Basic Grey-Olivia, kraft cardstock
  • Stempels: Magnolia Tilda with curls, tekst is van Marianne Design
  • Embellishments : Prima flowers, brads en spacers
Wat leuk dat je weer langskwam , laat gerust een berichtje achter
want dan kunnen wij ook eens komen kijken naar jullie creaties!
Vanuit Zeeland ga ik jullie een hele zonnige dag toewensen...
Smeer jezelf goed in , want de zon is erg fel!

Groetjes,
Katinka

9 opmerkingen:

Miranda zei

Super mooi kaartje !!
Groetjes Miranda

Anneke zei

Een mooi kaartje!!

Erika zei

Wat een mooike Katinka!

Groetjes Erika

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Leuk hoor, zo'n rechthoekige kaart, ziet er super uit.

Groetjes Jolande

chantal zei

schitterend kaatrje katinka
erg leuk gedaan
liefs chantal

Anita zei

Mooi kaartje hoor en ook heel leuk papier inderdaad.
Nou insmeren hoeft hier niet in het noorden, de zon is zoek...

Groetjes Anita

WILMA zei

Het is een 'plaatje' geworden! Mooie kleuren! Super gedaan!
Liefs
Wilma

Anoniem zei

Een mooie kaart.
Groetjes Gerda

Yvonne zei

Hoi Katinka,
Wat een schattig kaartje zeg!
Groetjes,
Yvonne