donderdag 4 februari 2010

roos

Een lieve kaart met een stempel van Magnolia van de nieuwste collectie. Dit is edwin with rose.
Och wat is hij toch lief met die reuze roos op zijn schouder...hihihi..
Ik heb de stempelafdruk een beetje ruim uitgesneden zodat ik er nog met swirlstempel een
rand op kon stempelen(eigen vooraad) Inkleuren heb ik met distress inkt gedaan.
Het papier is van Making Memories- Vintage Findings.
De kaart heeft een maat van 15x15cm
Het eerste designpapier is 14.5x14.5cm en heb ik met de naaimachiene doorgestikt.
Daarna een strook stippen papier die een beetje gescheurd en schuin opgeplakt.
Daarop de stempelafdruk waar een labeltje onder geschoven is.
Verder weer wat bloemen en blaadjes en wat strikjes.
Hier zie je de stempel nog van dichtbij..wat een schatje is het toch vinden jullie ook???
Tot gauw,
Liefs Janet

12 opmerkingen:

Unknown zei

wat een schatjeeeeeeeeee die ga ik op mijn verlanglijstje zetten hahahahah Liefs nellie

Katinka zei

Oh Janetteke ...hij is weer prachtig !

Liefs,
Katinka

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Janet!

Liefs Ida

Anneke zei

Wat een leuk kaartje en die stempel is ookz o lief
Groetjes Anneke

Anoniem zei

Wat een prachtige kleurcombinatie heb je hier gebruikt, heel mooie kaart!
Groetjes, Sonja

Jenny zei

Wat een gave stempel!!!!!!!!
Die zal ik onthouden.
Leuk kaartje trouwens.

Linda zei

Wat een superlief kaartje
gr linda

Angelique zei

schitterendddddd!! wauuw wat een prachtige kaart en erg lief manneke!

chantal zei

hoi janet
wat een schitterend kaartje
erg leuk gedaan
liefs en groetjes chantal

Anoniem zei

Heel erg mooi!!!!!!!!!!!
Groetjes Gerda

Erika zei

Wat een lekker ventje is dat toch en je kaartje is supermooi!

Groetjes Erika

Riet zei

Ohhh wowww Janet wat een schitterend kaartje,lief die stempel,mooi papier.
Weer geweldig meis.

Liefs Riet.