maandag 1 februari 2010

doosje

Dit keer een doosje uit het nieuwste magnolia magazine...ooohhh die is weer geweldig!!!!
Als magnoliafan moet je die gewoon hebben en als je geen fan bent dan word je het wel na het zien van al dat moois dat er in staat!!!!
Het doosje heb ik gemaakt van rood cardstock en papier van Making memories-Love struck.
Ik heb er iets mijn eigen draai aan gegeven door er een band van cardstock omheen te maken waar ik bloemen op heb geplakt en een bedeltje aangehangen ( bedeltje komt uit eigen voorraad)
De magnoliastempel is een oudere en heb ik ingekleurd met distress inkt.
Hier zie je het doosje met de band eraf.
De bloemen zijn ook van de magnolia collectie..ze zijn zo mooi!!!
Tot de volgende keer,
Liefs Janet

14 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig Janet!

Liefs Ida

SCRAP TALK zei

Dit is so bjoetifull! En idd. je maakt me nieuwschierig naar dat magazine! Ik zal eens rondneuzen waar ik het in Belgiƫ kan kopen.
Prachtige kleuren!
xxx
C.

m@deliefjuh zei

super! erg mooi!

Angelique zei

heeeeel erg mooi janet!!!

Anita zei

Errrgggg mooi hoor

Gr. Anita

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow Janet, helemaal geweldig!
Het magazine is inderdaad weer super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Katinka zei

wat heb je dat leuk gemaakt Janet !

Groetjes,
Katinka

chantal zei

hoi janet
wouw wat een gaaf doosje
ik moet het magnolia boek nog binnen krijgen ben erg benieuwd hihi
liefs en groetjes chantal

Anneke zei

Wauw wat mooi!!!
Groetjes Anneke

Erika zei

Helemaal SUPER Janet!!!

Groetjes Erika

scrapgirlmarianne zei

Heel erg mooi gemaakt zeg, echt super!!

Groetjes marianne

Jolanda de Ronde zei

Wat een prachtig doosje Janet!
Idd. het magnolia ink is weer Super mooi met hele leuke ideetjes.

Groetjes,Jolanda

mildred zei

wat een schitterend doosje!!!

groetjes mildred

Anoniem zei

Heel erg mooi!!!!!!!!!!!!!!
groetjes gerda