zaterdag 19 december 2009

Winnares Blogcandy!!!


Jaaaa, vandaag is het zover... de winnares van deze blogcandy is bekend...

Via de random number generator heb ik de winnares gekozen en het is geworden....

Katja (of Katzz)

Natuurlijk ben ik even gaan kijken of ze aan alle voorwaarden heeft voldaan om de candy te winnen en dat zit helemaal goed. Dus bij deze Katja: van harte gefeliciteerd!!!

Als je even je adres doormailt via info@ge-we.nl komt de candy naar je toe.

Namens Gerda en het hele Team wil ik iedereen bedanken voor de deelname aan deze candy en natuurlijk jullie trouwe bezoekjes en de leuke reacties die jullie telkens weer achterlaten.

Namens ons allemaal: hele fijne Kerstdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2010!!!

Groetjes Erika

11 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

Gefeliciteerd Katja!

*Kus Patries*

Angelique zei

van harte gefeliciteerd katja en heel erg veel plezier met het super pakket!!

Anoniem zei

Gefeliciteerd Katja!!!!!!!!

Marianne zei

Gefeliciteerd Katja. Veel plezier met de spulletjes.

Linda zei

Gefeliciteerd hoor
gr Linda

Katja zei

JIPPPIEEEE!

Geweldig. Ik ben er superblij mee. Een leuke uitbreiding voor mijn hobby. Ga jullie zeker showen wat ik er van heb kunnen maken.

Dank jullie wel voor de felicitaties!

Liefs,
Katja

http://katzzcreaties.blogspot.com

Katinka zei

Gefeliciteerd en veel plezier met je pakket !

Groetjes,
Katinka

Miranda zei

Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.

Loes Oorschot zei

Katja wat leuk! Van harte gefeliciteerd met deze mooie candy!!

Groetjes, Loes

Karin zei

Katja, proficiat met je gewonnen prijs.

Gr. Karin

Helma zei

gefeliciteerd hoor!
groetjes Helma