vrijdag 18 september 2009

Nieuwe magnolia stempels en papier

Vinden jullie deze ook niet super leuk, de nieuwe herfstmagnoliaatjes en het schitterend papier dat ook van Magnolia is.
Ik ben er afgelopen week meteen mee aan de slag gegaan, kon het niet laten liggen.
Het meisje heb ik eerst gemaskerd met de boom en daarna ingekleurd met de Copics Ciao Markers. Het randje om de afdruk heen heb ik met de airbrush voor de copic markers gedaan. Dit is wel zo ontzettend leuk en je kunt meteen alles in dezelfde kleur doen als je afdrukje. Hieronder kun je de schaduwrand nog iets beter zien.


De bloem heb ik gemaakt met de Retropons van EK.
Deze zijn wel tijdelijk uitverkocht maar hoorde dat ze binnenkort weer binnen gaan komen.
Verder nog een Martha Stewart pons gebruikt voor de randen.
Alles wat ik gebruikt heb is te verkrijgen bij Ge-We hobby
Ik wens jullie nog een fijne dag verder en bedankt voor het komen kijken!
Liefs Angelique

7 opmerkingen:

Erika zei

Jaaaaa, hij staat er al op en wat is ie super zeg!

Groetjes Erika

Linda zei

Wauw wat is ie leuk geworden
gr linda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hij is prachtig, mooie kleuren en prachtig papier!
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Echt super mooi is hij
Groetjes Gerda

Made by Janet zei

Wat een schatje !!!!
En ik heb dat papier ook maar even besteld vindt het helemaal super!
Ooh en met die airbruch..geweldig hoor!!

Liefs Janet

Anne-Marije zei

Mooi kaartje. Echt lieve kleurtjes.

Groetjes van Anne-Marije

Francis zei

Wow, wat een geweldig kaartje! Knap gemaakt! Super mooie kleuren en heel mooi ingekleurd!

groetjes,
Francis