woensdag 16 september 2009

kerstkaarthanger

Een kerstkaarthanger...als je op de fotoos klikt worden ze uitvergroot weergegeven.

Dit keer heb ik een kerstkaarthanger gemaakt. Ik heb 6 cirkels met de nestabililies gestanst uit groen cardstock. Drie daarvan heb ik "bekleed"met designpapier. Ook die heb ik weer met de nestabilities uitgestanst maar dan een maatje kleiner. Daarna een nog kleinere uit lichtblauw en daarbovenop een stempelafdruk van Sarah Kay die ik nog weer kleiner heb uitgestanst...hihihi wat een leuke tekst...De afdrukjes heb ik met distress inkt ingekleurd. Op de middelste heb ik een tekst gepakt.Nadat ik de bloemen en de glittersteentjes heb aangebracht heb ik er een lint achter geplakt en de andere lege cirkels er tegenaan geplakt zodat alles aan de achterkant netjes is afgewerkt.


Hoop dat jullie het weer leuk vinden en graag tot gauw...


Liefs Janet




10 opmerkingen:

marijke zei

ooooooooooooohhhhh die is gaaaaaafffff

Anoniem zei

Echt weer heel mooi
groetjes gerda

Angelique zei

wauuuw zeg wat ontzettend mooi!!
prachtig gekleurd janet, het is gewoon helemaal super!!!

liefs angelique

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wauw, Janet dit is echt heel mooi gedaan. Geweldig werk!
Groetjes van Jacqueline

Anneke zei

Wat een leuke!!! en de kleuren zijn ook zo mooi
Groetjes Anneke

Erika zei

Nou en of dat ik 'm leuk vind!
Hartstikke leuk gedaan zeg en weer zo supermooi ingekleurd.

Groetjes Erika

Marianne zei

heel mooi gemaakt Jeanet

Francis zei

OOO wat een leuk idee!!! Echt helemaal geweldig!(en nu een goed excuus om zelf te houden! Kan je mooi ophangen!)

Groetjes,
Francis

Anja zei

Gewoon weg schitterend.
Gr Anja

Anoniem zei

wat een leuke kerstkaart:)
ik heb weer een idee opgedaan:)