maandag 10 augustus 2009

zomaar

Hier nog een magnoliakaart gemaakt met de nieuwste magnoliastempels "Lazy summer days"
Ik vind ze helemaal geweldig. Hier heb ik haar op het hekje gestempeld. Dit doe je door het meisje eerst te stempelen op een kartonnetje waarna je haar uitknipt. Dan plak je haar met tijdelijk plakband een beetje vast..alleen aan de achterkant..Daarna stempel je het achtergrondje eroverheen..precies zo dat het meisje op het hekje komt te zitten. Dit word maskeren genoemd.
Daarna heb ik het geheel ingekleurd met distress inkt. De wolkjes op de achtergrond kun je maken door een kartonnetje met boogjes uit te knippen en dan met een stempelsponsje lichtjes te tamponeren. Daarna heb ik het plaatje met een nestabilitie uitgestanst en gemat op een donkerblauw cardstock.Het papier is ook van de nieuwe magnolialijn. Dit zijn hele mooie bij elkaar passende vellen designpapier. Verder nog wat bloemen gemaakt en een touw er op geplakt met weer een soort schippersknoop.De blaadjes zitten bij de roosjes...Het tekststempeltje is van Marianne design.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Janet hij is weer super mooi
groetjes Gerda

Anneke zei

Wat een mooie kaart Janet, en inderdaad die stempels zijn geweldig

Liefs Anneke

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Janet,leuk hoor die stempels,mooi papier.

Liefs Riet.

* Üla * zei

Beide kaarten van Janet zijn erg mooi geworden.Ik vind die nieuwste stempels van Magnolia geweldig!
groetjes Ula

Erika zei

Supermooi kaartjes Janet!
Ik zit echt te genieten van al dat moois van de afgelopen week.

Groetjes Erika