zondag 12 juli 2009

Smile, Laugh en Giggle

Mijn allereerste kaartje als designteam-lid van Ge-We hobby. Heel eerlijk gezegd vond ik het best spannend en heb dan ook vaak met papiertjes zitten schuiven, maar uiteindelijk dit kaartje ervan gemaakt. Het was een super pakket wat ik gisteren heb ontvangen! Het papier is van
Basic Grey Lemonade, stempel is een bildmalarna , het frame is van een nestabilitie , de grote bloem is geponst met een Paper Shaper pons retro large en de bloemetjes zijn van Marianne Design .

Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met de Copic Markers Ciao (de kleurnummers heb ik erbij geschreven) en de randjes beinkt met een cats-eye. Al deze artikelen zijn in de webshop van Ge-We hobby terug te vinden.
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, ik vond het in ieder geval erg leuk om te doen, en ga snel weer verder!!
liefs angelique

10 opmerkingen:

Katinka zei

Hé Angelique!
Wat een leuk kaartje is het geworden!
Lekker zoet met deze geweldige papiertjes!
Ook het inkleuren is je goed gelukt !

Groetjes,
Katinka

Anoniem zei

Hoi Angelique
Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt en zo mooi in gekleurd .

Groetjes Jannie

Anneke zei

Hey Angelique

Dit kaartje is echt leuk geworden!!!
Een plaatje
Groetjes Anneke

Marjanne zei

Erg mooi kaartje zeg!

Made by Janet zei

Ha Angelique,

Nou die is echt leuk geworden en supers ingekleurd! En dat papier is zooo mooi..ik word alleen nog maar nieuwsgieriger wat ik in m`n pakketje krijg..De eerst kaarten zijn in elk geval erg mooi!!

Groetjes Janet

daantje zei

het is een prachtig kaartje geworden zeg. Het papier is ook helemaal geweldig lekker zomers.
groetjes
Daantje

Erika zei

Je eerste kaartje is echt supermooi Angelique!
Het komt er hier schitterend uit te zien.

Groetjes Erika

Riet zei

Wowww Angelique ,wat een prachtige kaart ,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Je kaartjes zijn echt super gaaf Angelique.
Ik vind het echt geweldig wat jullie doen,
en wordt er helemaal stil van
hartelijk groeten Gerda

Angelique zei

geen dank gerda! Jij heel erg bedankt voor het super pakket dat we hebben gekregen om voorbeelden van te maken! Zodra het hier kan kom ik even in het ~echt~ kennis met je maken!

en dames alvast bedankt voor jullie lieve reacties! super!