maandag 13 juli 2009

Hier ook mijn eerste kaartje als lid van het Design team van http://www.ge-we.nl/. Ik vond het best spannend wat ik in het pakketje zou vinden waar ik dan vervolgens kaarten mee moet maken. Maar ik denk dat het wel gaat lukken. Het stempelafdrukje is een Magnolia. Het papier is van
"scrap with in reach" Een erg mooie lijn die echt super te gebruiken is voor de wat stoerdere kaarten of andere ontwerpen. De stans is een Bosskut-Corner Scroll. Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt en wat witte gelpen.
En al deze artikelen zijn verkrijgbaar bijhttp://www.ge-we.nl

6 opmerkingen:

Angelique zei

gelukkig dat je pakketje vandaag aan is gekomen!! en je kaart is helemaal SUPER!!!! zoals we van je gewend zijn helemaal af!!!

Made by Janet zei

Dank je ..ik kan alleen het link gedoe niet voor elkaar krijgen..ik krijg dan altijd heeele lange browserdingen :( Dus heb ik het maar in 1 link gedaan..wel jammer maar dat ga ik nog wel leren..

Groetjes Janet

Anneke zei

Het is een leuk kaartje geworden Janet!
Groetjes Anneke

Riet zei

Prachtig kaartje Janet,echt een stoere jongenskaart.

Liefs Riet.

Erika zei

Wauwwww Janet, jouw eerste kaartje is ook al zo supermooi! Lekker stoer en prachtig ingekleurd zeg!

Groetjes Erika

Anoniem zei

Hoi Janet
Super mooie kaart
groetjes Gerda